Nápověda menu

Členění a pojmenování kampaní

Strukturu a názvy vyhledávacích kampaní doporučujeme připravit si předem s přihlédnutím k těmto faktorům:

Typ klíčových slov

Klíčová slova, která se zadávají do jednoho účtu, jsou zpravidla různého typu – brandová, obecná, více konkrétní, produktová a další (viz Jaká klíčová slova zvolit?). Vhodné názvy kampaní pak mohou být například Brand, Obecná, Produkty a podobně.

Kategorie a podkategorie webu u e-shopu

Vhodné jsou například názvy kampaní jako Dráhy, Dřevěné hračky, Hudební nástroje, Panenky, Společenské hry, Nafukovací hračky, Pískoviště atd.

Šíře sortimentu

Čím větší šíře sortimentu, tím více kampaní.

Sezónnost nabízených produktů/služeb

Produkty/služby s odlišnou sezónou je dobré mít v oddělených kampaních. Budou se vám snáze aktivovat/pozastavovat, upravovat a vyhodnocovat.

Důležitost propagace sortimentu/služby

Pro sortiment nebo službu, které mají prioritu, doporučujeme mít samostatnou kampaň nebo více kampaní.

Další dle vlastního uvážení tak, aby se vám s účtem dobře pracovalo.

Cílem členění je přehlednost a udržení struktury, která vám usnadní budoucí práci s vašimi kampaněmi.