Nápověda menu

Krok 7: Vytvořte reklamní sestavu

Po nastavení kampaně založte reklamní sestavu/y.

Reklamní sestavy musí odpovídat jednotlivým retargetingovým seznamům – co reklamní sestava, to RTG seznam vytvořený pro příslušnou kategorii/podkategorii webu, pro kterou chcete DRTG vytvořit.

Nezapomeňte sestavy vhodně pojmenovat, abyste i při jejich větším počtu neztráceli v účtu přehled a mohli je snadno filtrovat podle názvu. 

Zadejte CPC sestavy.

S vyšší max. CPC roste zásah uživatelů – s vyšší max. CPC spíše oslovíte v požadované frekvenci zobrazení zadanou cílovou skupinu a dosáhnete svého cíle.

Dbejte na to, aby byl nastaven dostatečný poměr mezi max. CPC a denním rozpočtem kampaně.

Frekvence zobrazení uživateli

Frekvenci zobrazení reklamy jednomu uživateli za den můžete upravovat nejen pro celou kampaň, ale i pro jednotlivé reklamní sestavy. Pokud je nastavená Frekvence zobrazení u kampaně i u reklamní sestavy, systém se bude řídit hodnotou nastavenou na nižší úrovni – to je hodnotou u reklamní sestavy.

U Dynamického retargetingu doporučujeme ponechat výchozí hodnotu – maximálně 10 zobrazení uživateli za den.