Založení RTG kampaně (Retargetingové)
Než se pustíte do zakládání kampaní, ujasněte si, jaké RTG strategie použijete a jakým způsobem budete RTG kampaně a reklamní sestavy v nich členit.
Cílem členění je přehlednost a udržení takové struktury, která vám usnadní budoucí práci s vašimi kampaněmi.
Dodržujte především tyto zásady:
Oddělujte jednotlivé formáty reklam do samostatných kampaní či reklamních sestav. Díky tomu získáte lepší přehled o výsledcích jednotlivých formátů a jejich optimalizace bude velmi přesná – požadavky na jinou výši max. CPC/CPT, jinou frekvenci zobrazení a podobně.
Myslete na to, že formát Branding má mít nastavený platební model CPT, který se nastavuje pro celou kampaň.
Kampaně, reklamní sestavy a reklamy vhodně pojmenujte – tak, abyste se v nich snadno orientovali a mohli použít filtrování v Skliku.
Strukturu kampaní zvolte i podle toho, pro jakou RTG strategii se rozhodnete. Ty nejčastěji používané popisujeme v následující kapitole.
Se základními principy a nastavením Retargetingu se můžete seznámit také prostřednictvím našeho videa.