Krok 4: Založte kampaň
V případě, že již používáte Dynamický retargeting produktů, doporučujeme Dynamický retargeting kategorií zadat do nové kampaně, případně do nové reklamní sestavy.
Strukturu DRTG kampaní a reklamních sestav v ní je dobré připřavit si předem. Základní možnosti si nastudujte v kapitole Struktura DRTG kampaně.
V administračním rozhraní Skliku založte Produktovou kampaň a zvolte Dynamický retargeting.
Zadejte vhodný název kampaně, abyste i při jejich větším počtu neztráceli ve vašem účtu přehled a mohli je v případě potřeby snadno filtrovat podle názvu.
Zvolte vhodnou variantu platebního modelu kampaně (CPC/CPT). U DRTG kampaně doporučujeme zvolit platební model CPC.
Nastavte maximálně povolený denní rozpočet. Tuto hodnotu lze později v Nastavení kampaně kdykoliv upravit.
Doporučení k nastavení denního rozpočtu kampaně
Dbejte na to, aby byl dostatečný poměr mezi max. CPC/CPT a nastaveným denním rozpočtem. Podívejte se, jaký poměr denní rozpočet : maximální CPC/CPT doporučujeme dodržet.
Pokud se vám kampaně vyplácí, měl by být denní rozpočet nastavený alespoň o 20 % výše, než je průměrná denní investice, aby nedošlo k omezení kampaní v případě zvýšené poptávky (například v sezóně).
Po založení kampaně se můžete vrátit do jejího Nastavení a zadat další parametry kampaně.