Dělení RTG seznamů na kratší časové úseky
Především RTG seznamy o vyšším počtu dnů (Délce členství) doporučujeme rozčlenit do více kratších časových úseků.
Rozdělení delšího období do kratších časových úseků vám umožní detailnější optimalizaci, která povede k lepším výsledkům.
Například v období do 3 dnů od návštěvy vašeho webu mohou uživatelé konvertovat výrazně více než v období mezi 21 až 30 dny od návštěvy. Tomuto retargetingovému seznamu proto nastavíte vyšší max. CPC, případně vyšší Frekvenci zobrazení reklamy.
Pokud navíc RTG seznamy s jednotlivými časovými úseky rozdělíte do samostatných reklamních sestav, můžete uživatelům spadajícím do jednotlivých sestav zobrazovat rozdílné inzeráty.
Ukázka:
E-shop s dětskými hračkami chce využít retargeting na uživatele, kteří byli v kategorii Dřevěné hračky a nenakoupili.
Podle dat z analytického nástroje vědí, že 70 % uživatelů provede nákup během prvních 3 dnů od návštěvy. A dalších 28 % během 14 dnů od první návštěvy.
Retargetingový seznam návštěvníků kategorie Dřevěných hraček proto rozdělí na uživatele v časovém období 0 – 3 dny od návštěvy, uživatele 4 – 7 dní od návštěvy a na uživatele 8 – 14 dní od návštěvy.
- Pokud vytvoří jednu reklamní sestavu a v ní nastaví více RTG seznamů / kombinací, mohou pro každé období nastavit jiné ceny za proklik (nikoliv inzeráty).
- Pokud tyto RTG seznamy / kombinace rozčlení do samostatných reklamních sestav, mohou pro každé období nastavit vlastní ceny za proklik a zároveň unikátní podobu inzerátu.
Jak rozdělit RTG seznam na více kratších časových úseků v praxi, popisujeme v kapitole Vyloučení RTG seznamů/kombinací.
Podívat se můžete také na video, ve kterém vysvětlujeme nejčastěji používané nastavení RTG kampaní.