Nápověda menu

Rozšíření inzerátu

Atraktivitu inzerátu doporučujeme zvýšit prostřednictvím Rozšíření inzerátu.

Za rozšíření inzerátu neplatíte nic navíc. Proklik na Rozšíření inzerátu tedy stojí stejně jako standardní kliknutí na inzerát.

Pro rychlou a názornou orientaci v možnostech rozšíření textových inzerátů ve Vyhledávací síti se podívejte na naše video:

Sklik Odkazy (Sitelinky)

Mezi nejdůležitější rozšíření inzerátu se řadí Sklik Odkazy. Potřebné informace k Odkazům najdete v naší Nápovědě.

Sklik Odkazy inzerát opticky zvětší a navyšují tak míru prokliku. Navíc můžou zkrátit cestu uživatele k cíli jeho hledání.

Odkazy můžete nastavit u kampaní (vztahují se pak ke všem jejím sestavám) i přímo u jednotlivých reklamních sestav.

Odkazy zadané pro reklamní sestavu se zobrazují přednostně před Odkazy zadanými pro kampaň.

  • Doporučujeme nasazovat vždy 6 až 8 Odkazů.
  • Při tvorbě Sklik Odkazů se snažte především o to, aby byly pro uživatele užitečné, zajímavé a co nejvíce relevantní k zadanému vyhledávacímu dotazu.
  • Každý Sklik Odkaz musí mít svou vlastní, unikátní URL adresu.

Odkazy typicky obsahují:

  • Podkategorie k hledanému klíčovému slovu (například pro klíčová slova v reklamní sestavě Společenské hry jsou to: Deskové hry, Pexesa, Hrací karty, Hlavolamy a podobně)
  • Základní nabízené kategorie zboží (pro e-shop s hračkami například: Hračky pro holky, Hračky pro kluky, Hračky pro nejmenší, Společenské hry, …)
  • Odkaz na slevy/akce (pozor, hlídejte jejich aktuálnost)

Rozšíření o adresu

Rozšíření o adresu využívejte zejména u regionálně zacílených kampaní, kdy chcete uživatele upozornit na to, že se vaše firma či pobočka nachází v daném regionu. To může ovlivnit rozhodnutí uživatele a zvýšit míru prokliku.

Click2Call

Click2Call je užitečná funkce, která zobrazuje u inzerátů na mobilních telefonech tlačítko přímého volání na telefonní číslo, které uložíte v Nastavení kampaně. Podrobnější informace si nastudujte v Nápovědě.