Nápověda menu

Rozšíření inzerátu

Atraktivitu inzerátu doporučujeme zvýšit prostřednictvím Rozšíření inzerátu.

Za rozšíření inzerátu neplatíte nic navíc. Proklik na Rozšíření inzerátu tedy stojí stejně jako standardní kliknutí na inzerát.

Pro rychlou a názornou orientaci v možnostech rozšíření textových inzerátů ve Vyhledávací síti se podívejte na naše video:

Sklik Odkazy (Sitelinky)

Mezi důležitá rozšíření inzerátu se řadí Sklik Odkazy. Potřebné informace k Odkazům najdete v naší Nápovědě.

Sklik Odkazy inzerát opticky zvětší a navyšují tak míru prokliku. Navíc můžou zkrátit cestu uživatele k cíli jeho hledání.

Odkazy můžete nastavit u kampaní (vztahují se pak ke všem jejím sestavám) i přímo u jednotlivých reklamních sestav.

Odkazy zadané pro reklamní sestavu se zobrazují přednostně před Odkazy zadanými pro kampaň.

  • Doporučujeme nasazovat vždy 6 až 8 Odkazů.
  • Při tvorbě Sklik Odkazů se snažte především o to, aby byly pro uživatele užitečné, zajímavé a co nejvíce relevantní k zadanému vyhledávacímu dotazu.
  • Každý Sklik Odkaz musí mít svou vlastní, unikátní URL adresu.

Odkazy typicky obsahují:

  • Podkategorie k hledanému klíčovému slovu (například pro klíčová slova v reklamní sestavě Společenské hry jsou to: Deskové hry, Pexesa, Hrací karty, Hlavolamy a podobně)
  • Základní nabízené kategorie zboží (pro e-shop s hračkami například: Hračky pro holky, Hračky pro kluky, Hračky pro nejmenší, Společenské hry, …)
  • Odkaz na slevy/akce (pozor, hlídejte jejich aktuálnost)

Popisky

Dalším neméně důležitým rozšířením inzerátu jsou Popisky. Jedná se o krátká textová sdělení, která se zobrazují pod inzeráty umístěnými na top pozicích. Mohou se zobrazit současně s Sklik Odkazy. A stejně jako Sklik Odkazy je můžete zadat pro celou kampaň i pro jednotlivé reklamní sestavy.

V Popiscích doporučujeme zdůraznit konkurenční výhody, benefity jako jsou doprava zdarma, probíhající akce a slevy. Jejich úkolem je přesvědčit uživatele k prokliku právě vašeho inzerátu. Popisky zadejte alespoň 4.

  • Popisky nastavené na úrovni sestavy mají přednost před Popisky nastavenými na úrovni kampaně.
  • Pokud zadáte na úroveň kampaně pouze Popisky a v sestavě této kampaně budou zadané jen Odkazy, budou se u inzerátu vydávat pouze Odkazy (zadané na nižší úrovni – u sestavy).
  • Pokud naopak zadáte na úrovni kampaně pouze Odkazy a v sestavě této kampaně budou zadané jen Popisky, budou se vydávat pouze Popisky (zadané na nižší úrovni – u sestavy).

Více o Popiscích a jejich zadání, najdete v Nápovědě.

Rozšíření o adresu

Rozšíření o adresu využívejte zejména u regionálně zacílených kampaní, kdy chcete uživatele upozornit na to, že se vaše firma či pobočka nachází v daném regionu. To může ovlivnit rozhodnutí uživatele a zvýšit míru prokliku.

Click2Call

Click2Call je užitečná funkce, která zobrazuje u inzerátů na mobilních telefonech tlačítko přímého volání na telefonní číslo, které uložíte v Nastavení kampaně. Podrobnější informace si nastudujte v Nápovědě.