Nápověda menu

Krok 3: Vytvořte reklamní sestavu

Po nastavení kampaně založte reklamní sestavu/y.

U tohoto typu kampaně zpravidla vystačíte s jednou reklamní sestavou.

Nezapomeňte sestavu/y vhodně pojmenovat, abyste i při jejich větším počtu neztráceli v účtu přehled a mohli je snadno filtrovat podle názvu. 

Zadejte CPC sestavy. Doporučujeme především zpočátku CPC nastavit obezřetně a nabídky upravovat podle dosahovaného výkonu.

Protože konverzní poměr tohoto cílení bude pravděpodobně o něco nižší než u klasického DRTG, doporučujeme pro začátek nastavit CPC o něco nižší než u stávajícího DRTG.

Myslete však na to, že s vyšší max. CPC roste zásah uživatelů – s vyšší max. CPC spíše oslovíte v požadované frekvenci zobrazení zadanou cílovou skupinu a dosáhnete svého cíle.

Dbejte na to, aby byl nastaven dostatečný poměr mezi max. CPC a denním rozpočtem kampaně.

Frekvence zobrazení uživateli

Frekvenci zobrazení reklamy jednomu uživateli za den či týden můžete upravovat nejen pro celou kampaň, ale i pro jednotlivé reklamní sestavy.

Doporučení k nastavení frekvence zobrazení najdete v kroku 2: Založte kampaň.