Nápověda menu

Nastavení cen za proklik produktové inzerce Seznamu přes administrační rozhraní Zboží.cz

Pokud jsou pro vás možnosti nastavení CPC touto metodou dostačující, nemáte k dispozici nástroj pro automatické bidování a nechcete produktovou inzerci na Seznamu spravovat z Skliku, ponechte nastavování CPC produktové inzerce Seznamu nadále ve Zboží.cz.

V této kapitole si projdeme samotné nastavení, ukážeme, kde hledat statistiky a jak optimalizovat CPC. Dále si vysvětlíme možnosti tagování pro potřeby Google Analytics a často kladené dotazy.

Omezení pro kampaně Zboží.cz, které nemají přesunuté řízení inzerce do Skliku: 

  • Pokud má kampaň Zboží.cz nastavené ceny za proklik přes administraci Zboží.cz nebo přes feed, automatické tagování z účtu Skliku na Zboží.cz aplikováno není.
  • Změna stavu u kampaní Zboží.cz a jejích sestav nebo produktových skupin neovlivňuje výdej reklamy tak jako v ostatních typech kampaní v Skliku.
  • Pokud má Nastavení Max. CPC hodnotu z feedu nebo ze Zboží.czzměna stavu kampaně, sestavy, ani produktové skupiny nemá na výdej reklamy vliv, protože se použije hodnota Max. CPC uvedená v XML feedu, nebo v administraci Zboží.cz.
  • Pokud má kampaň Nastavení Max. CPC z Skliku, pak se v případě pozastavení nebo smazání reklama z této kampaně nadále vydává a použije se hodnota Max. CPC z ceníku Zboží.cz.
  • V kampani Zboží.cz nejsou vidět data za aktuální den. Data za včerejší den se připisují v ranních hodinách. Správnost dat za předchozí den obecně možno ověřit přes API metodu stats.status.
  • Do sestav a skupin v kampani Zboží.cz se načítají pouze data za inzerci, která běží v době, kdy je na Zboží.cz nastaven biding přes produktové skupiny Skliku. Výkon inzerce, která se řídí cenou za proklik z feedu, nebo z administrace Zboží, se v Skliku načítá pouze do statistik na úrovni kampaně Zboží.cz.
  • V účtu Skliku se může nacházet pouze 1 kampaň typu Zboží.cz pro jednu provozovnu Zboží.cz.
  • Denní rozpočet u kampaně typu Zboží.cz je pouze informační přepočet týdenního nebo měsíčního finančního limitu provozovny na Zboží.cz. Z tohoto důvodu u kampaně nefunguje hlídání na denní bázi jako v Skliku, ale řídí se mechanismy Zboží.cz. Hodnota v Skliku má pouze pomocný účel.
  • Kampaň není možné vytvořit importem, pouze aktualizovat.