Nápověda menu

Krok 3: Vytvořte kampaň

Kromě klasických obsahových kampaní lze Lookalike využít také u Videokampaně a Produktové kampaně (pouze v případě Dynamického banneru).

Zadejte vhodný název kampaně, abyste i při jejich větším počtu neztráceli ve vašem účtu přehled a mohli je v případě potřeby snadno filtrovat.

Zvolte vhodný platební model. U Lookalike kampaně doporučujeme zvolit platební model CPC. Platební model CPT zvolte pouze v případě kombinace s Brandingem či Videoreklamou.

Nastavte maximálně povolený denní rozpočet. Tuto hodnotu lze později v Nastavení kampaně kdykoliv upravit.

Pokud zakládáte novou kampaň v administračním rozhraní Skliku, budete muset při jejím zakládání založit také první reklamní sestavu a následně vybrat typ reklamy.

Více k tomuto kroku naleznete v následující kapitole.

Doporučení k nastavení denního rozpočtu kampaně

Dbejte na to, aby byl dostatečný poměr mezi max. CPC/CPT a nastaveným denním rozpočtem. Pokud se vám kampaně vyplácí, měl by být denní rozpočet nastavený alespoň o 20 % výše, než je průměrná denní investice, aby nedošlo k omezení kampaní v případě zvýšené poptávky (například v sezóně)

Podívejte se, jaký poměr denní rozpočet : maximální CPT/CPC doporučujeme dodržet.

Doporučení k nastavení Frekvence zobrazení reklamy

U Lookalike kampaní doporučujeme pracovat především s Frekvencí zobrazení reklamy, kde nastavujete maximální počet zobrazení reklamy jednomu uživateli za den či týden. Obecně platí, že čím vizibilnější formát reklamy, tím nižší frekvenci zobrazení můžete nastavit.

Podívejte se, jakou frekvenci zobrazení doporučujeme nastavit pro jednotlivé typy cílení a formáty reklamy.

Po založení kampaně doporučujeme vrátit se do jejího Nastavení a zadat další užitečné parametry kampaně.