Nápověda menu

Krok 3: Založte kampaň

Zadejte vhodný název kampaně, abyste i při jejich větším počtu neztráceli ve vašem účtu přehled a mohli je v případě potřeby snadno filtrovat.

Zvolte vhodný platební model. U RTG kampaně doporučujeme zvolit platební model CPC. Platební model CPT zvolte pouze v případě kombinace Retargetingu s Brandingem.

Nastavte maximálně povolený denní rozpočet. Tuto hodnotu lze později v Nastavení kampaně kdykoliv upravit.

Doporučení k nastavení denního rozpočtu kampaně

Dbejte na to, aby byl dostatečný poměr mezi max. CPC/CPT a nastaveným denním rozpočtem. Pokud se vám kampaně vyplácí, měl by být denní rozpočet nastavený alespoň o 20 % výše, než je průměrná denní investice, aby nedošlo k omezení kampaní v případě zvýšené poptávky (například v sezóně).

Podívejte se, jaký poměr denní rozpočet : maximální CPT/CPC doporučujeme dodržet.

Doporučení k nastavení Frekvence zobrazení reklamy

U RTG kampaní doporučujeme pracovat především s Frekvencí zobrazení reklamy, kde nastavujete maximální počet zobrazení reklamy jednomu uživateli za den. Obecně platí, že čím vizibilnější formát reklamy, tím nižší frekvenci zobrazení můžete nastavit.

Podívejte se, jakou frekvenci zobrazení doporučujeme nastavit pro jednotlivé typy cílení a formáty reklamy.

Po založení kampaně doporučujeme vrátit se do jejího Nastavení a zadat další užitečné parametry kampaně.