Pokročilé možnosti cílení v OS
Vaše cílení v Obsahové síti Skliku můžete navíc zpřesnit prostřednictvím jejich kombinací, vyloučení nebo použití filtru Pohlaví.
Přečtěte si, jak kombinace cílení v OS funguje.
Nejčastěji používané kombinace cílení
Umístění + Retargeting
Reklama se bude zobrazovat na vámi zvolených webech obsahové sítě Skliku a to pouze zadanému retargetingovému publiku.
Témata + Retargeting
Reklama se bude zobrazovat zvolenému retargetingovému publiku pouze na webech se zadaným tématem/tématy.
Umístění + Zájmy o koupi
Reklama se bude zobrazovat na zvoleném webu/webech pouze uživatelům, o kterých víme, že se v nedávné době zajímali o nákup vámi zadaného sortimentu/produktu.
Témata + Zájmy o koupi
Reklama se bude zobrazovat na webech věnovaných vámi zvolenému tématu publiku, o kterém víme, že se v nedávné době zajímalo o nákup určitého produktu.
Umístění + Zájmy
Reklama se bude zobrazovat na vámi zadanému webu/webech obsahové sítě Skliku pouze uživatelům, o kterých víme, že jejich dlouhodobé chování odpovídá zvolenému zájmu.
Cílení (filtr) podle Pohlaví
Filtr Pohlaví nelze použít jako samostatné cílení!
Pokud se vámi zadaní uživatelé (definovaní cílením přes Zájmy, Zájmy o koupi, Retargeting) nebudou pohybovat na zvolených webech (definovaných přes Umístění, Témata, případně klíčová slova), inzerce se vůbec nevydá.
Pokud se budou uživatelé na zadaných webech pohybovat pouze v omezené míře, také výdej inzerce bude omezený – reklama bude mít málo zobrazení.
Dejte proto pozor, aby zadané cílení nebylo příliš úzké a vaše reklama se tak mohla zobrazovat dostatečně velkému publiku uživatelů.
Možnosti vyloučení typu cílení v obsahové kampani/sestavě
Určité cílení v Obsahové síti můžete použít jako vylučující u jiného typu cílení.
Například lze vyloučit konkrétní Umístění, Téma nebo Zájem, na které nechcete svou reklamu zobrazovat.
Nebo můžete v Obsahové síti zacílit jen na nové uživatele, a to tak, že vyloučíte retargetingový seznam uživatelů, kteří navštívili váš web.