Nápověda menu

Krok 6: Zadejte do reklamní sestavy inzeráty

Aby se Retargeting mohl začít zobrazovat, zbývá vám poslední krok, kterým je vložení inzerátů do sestav.

Pro oslovení uživatelů můžete využívat mnoho formátů reklamy – mimo Dynamický retargeting. Jejich přehled najdete v naší Nápovědě. Podrobněji se jim věnujeme v kapitole Reklama v Obsahové síti.

Důležité!

Postup založení těchto obsahových kampaní popisujeme podrobně v samostatných kapitolách:

  • Branding
  • Videospot, Bumper – Videokampaň
  • Dynamický banner

Doporučené postupy pro zadávání inzerátů do RTG kampaně

1. Jednotlivé formáty reklamy rozdělte do samostatných reklamních sestav nebo kampaní.

Každý formát reklamy vyžaduje jinou max. CPC/CPT a často také frekvenci zobrazení reklamy.

Snáze se vám budou kontrolovat výsledky a následné optimalizační kroky budou přesnější.

2. Tvořte inzeráty na míru zvolenému RTG seznamu.

Inzerát se musí vztahovat k tomu, na co cílíte. Jen přesně zacílená a dostatečně relevantní reklama zaujme uživatele a dosáhne dobrého CTR.

3. Pracujte s více inzeráty v rámci jedné reklamní sestavy – inzeráty testujte.

Inzerátů nasazujte více, testujte je a pravidelně je měňte, aby neztratily svou atraktivitu. Poutavější texty nebo lépe zvolený obrázek mohou běžně výkon reklamy až zdvojnásobit. Pokud máte dostatečně široké cílení, nebojte se nasadit i 5 a více různých inzerátů do jedné reklamní sestavy.

4. V Nastavení kampaně doporučujeme nastavit střídání inzerátů.

Optimalizovaně dle CTR nebo, pokud měříte konverze, podle CPA (ceny za jednu konverzi) či PNO (podílu inzertních nákladů na obratu).

  • Systém bude inzeráty sám testovat a ve výdeji upřednostní ty, které dosahují vyššího CTR, nižší CPA nebo PNO.
  • Nejméně efektivní inzerát/inzeráty (nízká míra prokliku nebo nízký konverzní poměr) po dostatečně dlouhém testovacím období zastavte a nahraďte novými.
  • Rozhodujte se vždy až na základě dostatečného množství relevantních dat.

5. Bannery nasazujte ve všech podporovaných formátech.

Přehled formátů najdete v Nápovědě. Díky tomu se budou zobrazovat na maximu reklamních ploch.

6. Branding zakládejte do samostatné kampaně s platebním modelem CPT.

Při použití CPC modelu se Branding pravděpodobně nebude zobrazovat, protože nedosáhne minimální nutné ceny za tisíc zobrazení, případně bude zobrazování Brandingu nestabilní.