Krok 6: Zadejte do reklamní sestavy inzeráty
Aby se Retargeting mohl začít zobrazovat, zbývá vám poslední krok, kterým je vložení inzerátů do sestav.
Pro oslovení uživatelů můžete využívat mnoho formátů reklamy – mimo Dynamický retargeting. Jejich přehled najdete v naší Nápovědě. Podrobněji se jim věnujeme v kapitole Reklama v Obsahové síti.
Důležité!
Postup založení těchto obsahových kampaní popisujeme podrobně v samostatných kapitolách:
Doporučené postupy pro zadávání inzerátů do RTG kampaně
1. Jednotlivé formáty reklamy rozdělte do samostatných reklamních sestav nebo kampaní.
Každý formát reklamy vyžaduje jinou max. CPC/CPT a často také frekvenci zobrazení reklamy.
Snáze se vám budou kontrolovat výsledky a následné optimalizační kroky budou přesnější.
2. Tvořte inzeráty na míru zvolenému RTG seznamu.
Inzerát se musí vztahovat k tomu, na co cílíte. Jen přesně zacílená a dostatečně relevantní reklama zaujme uživatele a dosáhne dobrého CTR.
3. Pracujte s více inzeráty v rámci jedné reklamní sestavy – inzeráty testujte.
Inzerátů nasazujte více, testujte je a pravidelně je měňte, aby neztratily svou atraktivitu. Poutavější texty nebo lépe zvolený obrázek mohou běžně výkon reklamy až zdvojnásobit. Pokud máte dostatečně široké cílení, nebojte se nasadit i 5 a více různých inzerátů do jedné reklamní sestavy.
4. V Nastavení kampaně doporučujeme nastavit střídání inzerátů.
Optimalizovaně dle CTR nebo, pokud měříte konverze, podle CPA (ceny za jednu konverzi) či PNO (podílu inzertních nákladů na obratu).
- Systém bude inzeráty sám testovat a ve výdeji upřednostní ty, které dosahují vyššího CTR, nižší CPA nebo PNO.
- Nejméně efektivní inzerát/inzeráty (nízká míra prokliku nebo nízký konverzní poměr) po dostatečně dlouhém testovacím období zastavte a nahraďte novými.
- Rozhodujte se vždy až na základě dostatečného množství relevantních dat.
5. Bannery nasazujte ve všech podporovaných formátech.
Přehled formátů najdete v Nápovědě. Díky tomu se budou zobrazovat na maximu reklamních ploch.
6. Branding zakládejte do samostatné kampaně s platebním modelem CPT.
Při použití CPC modelu se Branding pravděpodobně nebude zobrazovat, protože nedosáhne minimální nutné ceny za tisíc zobrazení, případně bude zobrazování Brandingu nestabilní.