Nápověda menu

Dynamický banner

Dynamický banner (DB) je formát reklamy Obsahové sítě Skliku, který je vhodný především pro akviziční kampaně

dokáže přivést na váš web nové potenciální zákazníky.

Jak Dynamický banner vypadá, z jakých prvků se skládá a další informace k němu, si nastudujte v naší Nápovědě.

Jedná se o reklamní formát, který spojuje výhodu efektivity vždy aktuálních nabídek produktového feedu s možností oslovit zcela nové potenciální zákazníky. Prostřednictvím DB oslovíte zcela nové uživatele, s relevantními Zájmy, Zájmy o koupi, uživatele pohybující se na vhodně tematicky zaměřených webech a podobně.

Dynamický banner je vizuálně velmi podobný Dynamickému retargetingu. Avšak Dynamický banner je na rozdíl od Dynamického retargetingu určený k oslovení nových uživatelů.

Dynamický banner je formát vhodný pro oslovení uživatelů ve fázi See a Think metodiky STDC (See – Think – Do – Care), který navíc mnohdy přináší konverze.

Díky Dynamickému banneru mimo jiné naplníte retargetigové seznamy relevantními uživateli, s kterými následně můžete pracovat podle vašich potřeb.

DB je primárně určený pro e-shopy, které mají XML feed na Zboží.cz. Ale spustit ho mohou i ne-eshopy, které plní požadované podmínky.

DB je vhodný například pro cestovní kanceláře, prodejce automobilů, realit, slevové servery a další. Návod, jak v takovém případě postupovat, najdete v Sklik Nápovědě.

Nastavení DB je velmi rychlé a snadné. Tím spíš, pokud již používáte Dynamický retargeting.