Krok 8: Přiřaďte reklamní sestavě RTG seznam
Pokud již máte připravené retargetingové seznamy a vytvořili jste kampaň s příslušnými sestavami, je dalším krokem přiřazení RTG seznamů nebo kombinací k reklamním sestavám v záložce Retargeting.
Pro potřeby DRTG kategorií musí reklamní sestavy odpovídat jednotlivým retargetingovým seznamům – co reklamní sestava, to RTG seznam vytvořený pro příslušnou kategorii/podkategorii.
Pro náš vzorový příklad je nutné vytvořit celkem 8 reklamních sestav pro 8 retargetingových seznamů (8 kategorií webu).
Možnosti zadání CPC pro zvolené DRTG seznamy
Zde můžete kromě vkládání jednotlivých seznamů měnit jejich cenu za proklik.
Pokud je CPC zadaná pro DRTG seznam, systém se bude řídit touto CPC – CPC zadaná u DRTG seznamu je nadřazená CPC zadané u reklamní sestavy.
Vyloučení uživatelů, kteří již nakoupili
V záložce Retargeting doporučujeme pro zvýšení efektivity DRTG kampaní pracovat s vyloučením RTG seznamu uživatelů, kteří již nakoupili.
Reklama se díky tomu bude zobrazovat jen uživatelům, kteří ještě nedokončili nákup – nebude obtěžovat uživatele, kteří již nakoupili.
RTG seznam vyloučený na úrovni kampaně se vztahuje pro všechny reklamní sestavy, které se v ní nachází.
Vyloučení RTG seznamu pro sestavu provedete v záložce Retargeting po prokliku do sestavy.
Vyloučení RTG seznamu pro kampaň provedete v záložce Retargeting po prokliku do kampaně.