Filtr inventáře
Filtr inventáře umožňuje nastavit podmínky, podle kterých se budou produkty v DRTG vydávat.
Jedná se o parametry z feedu – například kategorie <CATEGORYTEXT>
, výrobce <MANUFACTURER>
, cena <PRICE_VAT>
a skladová dostupnost <DELIVERY_DATE>
, které se zadávají v záložce Produktové skupiny.
Bližší popis Filtru inventáře a praktickou ukázku najdete v naší Nápovědě.
Příklady využití:
- Rozdělení podle cenových intervalů – dražším produktům nastavíte vyšší CPC, protože je u nich předpoklad vyšší marže.
- Rozdělení podle výrobce – produkty od určitého výrobce mohou mít výrazně nižší PNO (podíl inzertních nákladů na obratu) nebo CPA (cenu za jednu konverzi), než je stanovený cíl. Proto zvednete nabídku CPC.
- Vyloučení produktů s nízkou cenou – například vyloučíte všechny produkty z cenového intervalu 0 až 500 Kč.
- Vyloučení produktů, které nejsou skladem.
Pokud Filtr inventáře používáte k vyloučení cílení na určitou skupinu produktů, doporučujeme v samostatné sestavě zacílit i na tyto vyloučené nabídky (třeba s nastavenou nižší CPC) a otestovat jejich výkon.
S Filtrem inventáře doporučujeme zacházet obezřetně. Uživatel totiž uvidí pouze nabídky z Produktové skupiny, která zvítězila v aukci. Pokud si například prohlédne produkty ze tří kategorií, které jsou nastavené v rozdílných Produktových skupinách, je vyšší šance, že se mu v reklamě zobrazí nabídky, které na webu reálně neviděl – šablonu DRTG doplní pouze produkty z Produktové skupiny, která zvítězila v aukci.
Podívejte se na video, ve kterém vysvětlujeme, co Filtr inventáře je a jak ho můžete využít.