Nápověda menu

Filtr inventáře

Filtr inventáře umožňuje nastavit podmínky, podle kterých se budou produkty v DRTG vydávat.

Jedná se o parametry z feedu – například kategorie <CATEGORYTEXT>, výrobce <MANUFACTURER>, cena <PRICE_VAT> a skladová dostupnost <DELIVERY_DATE>, které se zadávají v záložce Produktové skupiny.

Bližší popis Filtru inventáře a praktickou ukázku najdete v naší Nápovědě.

Příklady využití:

  • Rozdělení podle cenových intervalů – dražším produktům nastavíte vyšší CPC, protože je u nich předpoklad vyšší marže.
  • Rozdělení podle výrobce – produkty od určitého výrobce mohou mít výrazně nižší PNO (podíl inzertních nákladů na obratu) nebo CPA (cenu za jednu konverzi), než je stanovený cíl. Proto zvednete nabídku CPC.
  • Vyloučení produktů s nízkou cenou – například vyloučíte všechny produkty z cenového intervalu 0 až 500 Kč.
  • Vyloučení produktů, které nejsou skladem.

Pokud Filtr inventáře používáte k vyloučení cílení na určitou skupinu produktů, doporučujeme v samostatné sestavě zacílit i na tyto vyloučené nabídky (třeba s nastavenou nižší CPC) a otestovat jejich výkon.

S Filtrem inventáře doporučujeme zacházet obezřetně. Uživatel totiž uvidí pouze nabídky z Produktové skupiny, která zvítězila v aukci. Pokud si například prohlédne produkty ze tří kategorií, které jsou nastavené v rozdílných Produktových skupinách, je vyšší šance, že se mu v reklamě zobrazí nabídky, které na webu reálně neviděl – šablonu DRTG doplní pouze produkty z Produktové skupiny, která zvítězila v aukci.

Podívejte se na video, ve kterém vysvětlujeme, co Filtr inventáře je a jak ho můžete využít.