Nápověda menu

Krok 2: Založte reklamní sestavu

Po nastavení kampaně založte reklamní sestavu/y.

Reklamní sestavy vhodně pojmenujte, abyste i při jejich větším počtu neztráceli přehled a mohli je snadno filtrovat podle názvu.

Zadejte CPT sestavy. S vyšším CPT roste zásah uživatelů – s vyšší CPT spíše oslovíte v požadované frekvenci zobrazení zadanou cílovou skupinu a dosáhnete cíle posílení značky, produktu či služby.

Potřebná výše CPT pro Branding se může pohybovat v rozmezí 150 Kč až 250 Kč. V sezóně a na předních webech obsahové sítě společnosti Seznam.cz se bude CPT pohybovat blíže horní hranici. Jedná se pouze o doporučené hodnoty. Konečnou cenu určuje aukce a může kolísat i mimo uvedená rozmezí. Při nízkém CPT se může stát, že se kampaň přestane zobrazovat.

Dbejte na to, aby byl dostatečný poměr mezi CPT a nastaveným denním rozpočtem. Podívejte se, jaký poměr denní rozpočet : CPT doporučujeme dodržet.

Frekvence zobrazení sestavy

Frekvenci zobrazení reklamy jednomu uživateli za den či týden můžete nastavit také pro jednotlivé reklamní sestavy.

Frekvence zobrazení sestavy má přednost před frekvencí zobrazení nastavenou na úrovni kampaně. Doporučení k nastavení Frekvence zobrazení najdete v předchozí kapitole.