Nápověda menu

Krok 1: Založte kampaň

Zadejte vhodný název kampaně – abyste i při jejich větším počtu neztráceli přehled a mohli je snadno filtrovat podle názvu – viz kapitoly Členění a pojmenování kampaní a Členění klíčových slov do reklamních sestav a jejich pojmenování.

Nastavte maximálně povolený denní rozpočet. Tuto hodnotu lze později v Nastavení kampaně kdykoliv upravit.

Dbejte na to, aby byl dostatečný poměr mezi max. CPC a nastaveným denním rozpočtem. Pokud se vám kampaně vyplácí, měl by být denní rozpočet nastavený alespoň o 20 % výše, než je průměrná denní investice, aby nedošlo k omezení kampaní v případě zvýšené poptávky (například v sezóně).

Podívejte se, jaký poměr denní rozpočet : maximální CPC doporučujeme dodržet.

Po založení kampaně doporučujeme vrátit se do jejího Nastavení a zadat další užitečné parametry kampaně, jako jsou: