Nápověda menu

Nastavení cen za proklik produktové inzerce z Skliku

Možnost nastavení cen za proklik pomocí Skliku je vhodná pro všechny inzerenty, kterým se dnes nevyplatí investice do nástrojů využívaných pro nastavování max. CPC přes XML feed a kterým vyhovuje nastavování cen za proklik z rozhraní Skliku.

V této kapitole si projdeme samotné nastavení, vlastnosti a doporučení. Ukážeme si také, kde hledat statistiky a jak optimalizovat CPC. Dále si vysvětlíme možnosti tagování pro potřeby Google Analytics.

I když zvolíte tuto variantu, tak vám administrace Zboží nadále bude sloužit pro:

  • detailní statistiky na úrovni jednotlivých nabídek 
  • diagnostika kvality zasílaných dat 
  • frekvence stahování feedu 
  • nastavení ceny dopravy a výdejních míst 
  • nastavení provozovny
  • nastavení standardního měření konverzí  
  • párovací nástroj
  • správa hodnocení obchodu 

Přesun řízení inzerce Zboží.cz do administrace Skliku je nevratný.