Nastavení cen za proklik produktové inzerce z Skliku
Možnost nastavení cen za proklik pomocí Skliku je vhodná pro všechny inzerenty, kterým se dnes nevyplatí investice do nástrojů využívaných pro nastavování max. CPC přes XML feed a kterým vyhovuje nastavování cen za proklik z rozhraní Skliku.
V této kapitole si projdeme samotné nastavení, vlastnosti a doporučení. Ukážeme si také, kde hledat statistiky a jak optimalizovat CPC. Dále si vysvětlíme možnosti tagování pro potřeby Google Analytics.
I když zvolíte tuto variantu, tak vám administrace Zboží nadále bude sloužit pro:
- detailní statistiky na úrovni jednotlivých nabídek
- diagnostika kvality zasílaných dat
- frekvence stahování feedu
- nastavení ceny dopravy a výdejních míst
- nastavení provozovny
- nastavení standardního měření konverzí
- párovací nástroj
- správa hodnocení obchodu
Přesun řízení inzerce Zboží.cz do administrace Skliku je nevratný.