Nápověda menu

Dynamický retargeting

Dynamický retargeting je primárně určený pro e-shopy, které mají XML feed na Zboží.cz. Ale spustit ho mohou i vybrané ne-eshopy, které plní požadované podmínky.

Dynamickým retargetingem oslovíte zákazníky, kteří si na vašem e-shopu prohlíželi konkrétní produkty (byli přímo na kartě produktu) nebo kategorie webu.

Také Dynamický retargeting funguje díky umístění retargetingového kódu na webové stránky. S tím rozdílem, že retargetingové seznamy pro DRTG (DRTG – Návštěvníci produktů a DRTG – Návštěvníci kategorií) se v záložce Retargeting vytvoří automaticky po tom, co provedete příslušná nastavení.

Uživatelům se budou automatizovaně zobrazovat fotografie navštívených produktů spolu s jejich aktuální cenou – na základě vašeho XML feedu na Zboží.cz. Na některých reklamních plochách se DRTG reklama může zobrazovat také v podobě textové reklamy.

Podívejte se, jak se zobrazuje reklama Dynamického retargetingu v defaultním nastavení v barvách přiřazených Seznamem:

Pro lepší výsledky kampaně si můžete nastavit vlastní vzhled šablony pro DRTG, postupujte podle návodu v Nápovědě.