Nápověda menu

Proč používat cílení na vlastní seznamy zákazníků

  • Na rozdíl od komunikace nabídek nebo jiného proma e-mailem nepadá displayová reklama v emailových klientech do složky Hromadné, případně dokonce do spamu a je více vizibilní – zákazníci reklamu uvidí při jejich běžném pohybu v online prostředí.
  • Výhodou je také nezávislost tohoto cílení na cookies třetích stran, což zajistí stabilní zásah reklamy i v budoucnosti.
  • Oproti běžnému retargetingu tento typ cílení umožňuje komunikovat i se zákazníky, kteří pravidelně nechodí na váš web nebo si promazali cookies.
  • Umožňuje vám na rozdíl od běžného retargetingu – který se řídí pouze navštívenou URL bez dalších informací – zacílit na velmi přesně definované skupiny uživatelů. Vaše zákazníky či registrované uživatele si můžete rozsegmentovat podle toho co reálně koupili, kolikrát nakoupili, kde bydlí a tak dále. Záleží jen na vašich možnostech.