Nápověda menu

Proč používat cílení na vlastní seznamy zákazníků

Princip tohoto cílení spočívá ve využití e-mailových adres zákazníků nebo přihlášených uživatelů, kteří vám udělili souhlas k marketingové komunikaci. Poté, co seznamy zákazníků nahrajete do Skliku, s nimi můžete dále pracovat, abyste přesně zasáhli cílovou skupinu.

K tomu, abyste cílení mohli využívat, nepotřebujete obrovské e-mailové databáze. Minimální počet spárovaných adres je 200, a proto je toto řešení dostupné i pro klienty, kteří mají k dispozici menší publika.  

Návod, jak kontakty do Skliku nahrát, najdete v naší nápovědě. A pokud využíváte některý z marketingových nástrojů, bude pro vás import vlastních seznamů ještě jednodušší. 

Jaké jsou výhody tohoto cílení?  

  • Na rozdíl od e-mailové rozesílky nepadá displayová reklama do hromadných zpráv, nebo dokonce do spamu. Navíc je vizibilnější – zákazníci ji uvidí při běžném pohybu v online prostředí. 
      
  • Není závislé na cookies třetích stran, a proto vám zajistí stabilní zásah reklamy i v budoucnosti.  
     
  • Ve srovnání s běžným retargetingem vám umožní komunikovat i se zákazníky, kteří na váš web nechodí pravidelně nebo si promazali cookies. 
      
  • Dovolí vám zacílit na velmi přesně definované skupiny uživatelů. Zákazníky nebo registrované uživatele můžete dále rozsegmentovat na základě různých faktorů – třeba podle toho, co nakoupili, kolikrát nákup opakovali nebo v jaké lokalitě žijí. 
      
  • Veškerá data uživatelů jsou v naprostém bezpečí. E-maily se do Skliku nahrávají na zabezpečené adrese a nelze je dohledat, exportovat nebo stáhnout.