Odkud nastavovat ceny za proklik produktové inzerce?
Na začátku všeho si zvolte jednu ze tří možností toho, odkud budete nastavovat ceny za proklik produktové inzerce. Na výběr máte:
- administrační rozhraní Zboží.cz,
- XML feed,
- administrační rozhraní Skliku.
Vaši volbu nastavujete v administračním rozhraní Zboží.cz v záložce Nastavení aukce.
Ať se rozhodnete pro kteroukoliv z těchto variant, vždy platí:
Konverze se nyní započítávají na základě konverzního kódu Zboží.cz. Ujistěte se, že na Zboží.cz měříte konverze.
Kredit za veškerou produktovou inzerci na webu Zboží.cz a produktovou inzerci ve vyhledávání na Seznam.cz a dalších webech se bude odečítat z Peněženky přidružené k účtu Zboží.cz.
Nároky na kredit se v této Peněžence pravděpodobně zvednou, počítejte s tím a kredit v Peněžence sledujte.
Pokud v rámci kampaně Zboží.cz používáte týdenní či měsíční finanční limit (rozpočet), ověřte si, že je částka i do budoucna dostatečná.
Platební model CPC se řídí platebními pravidly Zboží.cz, včetně minimální nabídnuté ceny dle aktuálního ceníku (základního nebo sezonního).
Je-li výsledná nabídka nižší než minimální ceníková cena za proklik, vstupuje nabídka do aukce právě s touto minimální ceníkovou cenou za proklik.
Na základě čeho se rozhodnout odkud bidovat, vysvětlujeme v dalších třech podkapitolách.