Nápověda menu

Odkud nastavovat ceny za proklik produktové inzerce?

Na začátku všeho si zvolte jednu ze tří možností toho, odkud budete nastavovat ceny za proklik produktové inzerce. Na výběr máte:

  • administrační rozhraní Zboží.cz,
  • XML feed,
  • administrační rozhraní Skliku.

Vaši volbu nastavujete v administračním rozhraní Zboží.cz v záložce Nastavení aukce.

Ať se rozhodnete pro kteroukoliv z těchto variant, vždy platí:

Konverze se nyní započítávají na základě konverzního kódu Zboží.cz. Ujistěte se, že na Zboží.cz měříte konverze.

Kredit za veškerou produktovou inzerci na webu Zboží.cz a produktovou inzerci ve vyhledávání na Seznam.cz a dalších webech se bude odečítat z Peněženky přidružené k účtu Zboží.cz.

Nároky na kredit se v této Peněžence pravděpodobně zvednou, počítejte s tím a kredit v Peněžence sledujte.

Pokud v rámci kampaně Zboží.cz používáte týdenní či měsíční finanční limit (rozpočet), ověřte si, že je částka i do budoucna dostatečná.

Platební model CPC se řídí platebními pravidly Zboží.cz, včetně minimální nabídnuté ceny dle aktuálního ceníku (základního nebo sezonního). 

Je-li výsledná nabídka nižší než minimální ceníková cena za proklik, vstupuje nabídka do aukce právě s touto minimální ceníkovou cenou za proklik.

Na základě čeho se rozhodnout odkud bidovat, vysvětlujeme v dalších třech podkapitolách.