Nápověda menu

Využití RTG při kombinování cílení v Obsahové síti

Retargeting můžete kombinovat s dalším cílením do Obsahové sítě. Přečtěte si, jak kombinace cílení v OS funguje.

Ukázka nejčastěji používaných kombinací cílení v Obsahové síti Skliku, ve kterých figuruje RTG:

Umístění + Retargeting – reklama se bude zobrazovat pouze zvolenému retargetingovému publiku na vámi zadaném webu/webech Partnerské sítě Skliku.

Témata + Retargeting – reklama se bude zobrazovat pouze zvolenému retargetingovému publiku na webech se zadaným tématem/tématy.

Zájmy + Retargeting– reklama se bude zobrazovat pouze zadanému retargetingovému publiku uživatelů, kteří se dlouhodobě zajímají o zvolené téma.

Vždy si pohlídejte, aby zadané cílení nebylo příliš úzké a vaše reklama se tak mohla zobrazovat dostatečně velkému publiku uživatelů.

Kombinace cílení Retargeting + Zájmy o koupi nefunguje omezujícím způsobem, naopak cílení rozšiřuje.