Zásah kampaně – příklad použití
Využití
Víte, jak velkou skupinu unikátních uživatelů jste zasáhli od začátku běhu kampaně (při požadované frekvenci zobrazení).
Můžete si poměrně snadno udělat přehled o tom, jak velkou část uživatelů z cílové skupiny jste zasáhli (při požadované frekvenci zobrazení).
Výpočet zásahu probíhá v rámci 90denního časového okna. Není-li uživateli během této doby daná reklama opětovně zobrazena, je považován za nového unikátního uživatele.
Příklad
Chcete oslovit uživatele se zájmem o elektromobily a hybridy. Systém ukazuje přibližně 172 tisíc uživatelů v tomto zájmu. Kampaň běží měsíc. Díky Zásahu můžete sledovat, jak velkou část jste z daného počtu potenciálních uživatelů oslovili od spuštění kampaně.
Podobně můžete zásah využít pro zjištění toho, jakou část uživatelů z RTG seznamu jste oslovili – do jaké míry jste využili potenciál nasbíraného RTG publika.
Pokud chcete zásah zvýšit, navyšte max. CPC/CPT. Samozřejmě s ohledem na cíle kampaně.