Krok 2: Nahrajte emailové adresy
V záložce Nástroje – Retargeting vytvořte nový retargetingový seznam a zadejte Typ seznamu jako Emailový. Podrobný návod jak na to najdete v naší Nápovědě.
Retargetingový seznam typu e-mailový nepracuje s cookies, je tvořen emailovými adresami.
Délku členství emailové adresy v retargetingovém seznamu určujete sami aktualizací seznamu – ať už ruční přes csv nebo automatizovanou přes API. Dobu výdeje reklamy můžete ovlivnit také nastavením doby běhu kampaně.
Inzerent může nahrát do jednoho účtu více seznamů vlastních zákazníků. Může tak segmentovat, což vřele doporučujeme, pokud jsou jednotlivá publika dostatečně veliká.
Speciální emailový seznam vlastních zákazníků začne zobrazovat publika (karta Nástroje – Retargeting) až ve chvíli, kdy bude přiřazený alespoň v jedné reklamní sestavě.
Retargetingový seznam založený na emailových adresách nejde vložit do kombinace s jiným retargetingovým seznamem a není možné ho vyloučit z vyhledávání. Více informací o chování tohoto typu retargetingového seznamu si nastudujte v Nápovědě.