Krok 3: Zadejte do reklamní sestavy Produktové skupiny
V reklamní sestavě zadáváte inzerci produktů prostřednictvím jedné nebo více Produktových skupin.
Produktové skupiny jsou vybrané parametry (CATEGORYTEXT/MANUFACTURER/PRICE_VAT/DELIVERY_DATE a podobně) propsané z vašeho XML feedu na Zboží.cz.
Zadejte Provozovnu vašeho eshopu
Při vytváření nové Produktové skupiny je nutné vybrat správnou Provozovnu vašeho e-shopu. Systém vám sám nabídne Provozovny, které se k danému účtu Zboží.cz vážou.
Zadejte název Produktové skupiny
Zadejte vhodný název Produktové skupiny tak, abyste se v nich následně dobře orientovali a byly pro vás dostatečně přehledné.
Zadejte parametry Produktové skupiny / více Produktových skupin
V levém menu vyberte, podle kterého parametru z feedu budete inzerované produkty filtrovat a prostřednictvím checkboxu skupiny produktů vyberte.
Možnost zadání max. CPC Produktové skupiny
Také u Produktových skupin máte možnost zadat jejich max. CPC. Ale není to nutné. Pokud není u Produktové skupiny zadaná max. CPC, systém se řídí CPC nastavenou u reklamní sestavy.
Pokud je zadaná max. CPC u reklamní sestavy i u Produktové skupiny, systém se řídí CPC nastavenou na nižší úrovni – tj. max. CPC nastavenou u Produktové skupiny.