Správa CPC produktové inzerce Seznamu z rozhraní Skliku
Možnost nastavení cen za proklik pomocí Skliku je vhodná pro všechny inzerenty, kterým se dnes nevyplatí investice do nástrojů využívaných pro nastavování max. CPC přes XML feed a kterým vyhovuje nastavování cen za proklik z rozhraní Skliku.
Na rozvoji této funkce nadále pracujeme s cílem jejího zjednodušení a vylepšení.
V následujícím textu chceme upozornit na to, co uvážit, než zvolíte nastavení CPC produktové inzerce z Skliku.
Podrobný postup nastavení najdete v kapitole Nastavení cen za proklik produktové inzerce z Skliku.
Co získáte?
Možnost nastavovat max. CPC ve známém prostředí Skliku a možnost svěřit inzerci na Zboží.cz svému PPC specialistovi v rámci správy všech vašich kampaní.
Možnost využívat automatická pravidla Skliku pro sestavy s produktovými skupinami.
Možnost strukturovat skupiny podrobněji než přes administraci Zboží.cz – např. pomocí vlastních štítků, výrobce nebo kombinaci více parametrů zároveň.
Možnost nastavovat CPC pro jednotlivé nabídky přes parametr ITEM_ID – Mezi dostupnými filtry produktových skupin (jako je např. cena nebo kategorie zboží) je nyní dostupné jako ID nabídky.
Přehlednou statistiku pro nastavené sestavy a produktové skupiny (včetně informace o PNO).
S čím je třeba počítat?
- Kampaň Zboží.cz je třeba do Skliku napojit, udělat počáteční nastavení vlastních sestav (více méně vytvoření struktury kampaně jako jste byli zvyklí u Produktových inzerátů), ve Zboží.cz zvolit nastavení aukce přes Sklik.
- Připomínáme, že kredit za vaši produktovou inzerci (Zboží.cz a ZI) se bude odečítat z Peněženky přidružené k účtu Zboží.cz. Nároky na kredit se v této Peněžence zvednou, počítejte s tím a kredit v Peněžence sledujte.
- Platební model CPC se řídí platebními pravidly Zboží.cz, včetně minimální nabídnuté ceny dle aktuálního ceníku (základního nebo sezonního).
- Je-li výsledná nabídka nižší než minimální ceníková cena za proklik, vstupuje nabídka do aukce právě s touto minimální ceníkovou cenou za proklik.
- Jestliže zvolíte nastavení cen za proklik přes reklamní systém Sklik, bude se aplikovat automatické tagování v Skliku. Automaticky nastavené UTM parametry Skliku mají přednost před UTM parametry zadanými přímo v cílových URL jednotlivých nabídek. Tagování věnujeme samostatnou podkapitolu.
- Rozpočet kampaně Zboží.cz nastavíte v administraci Zboží.cz (jako finanční limit), v rozhraní Skliku jej nelze změnit. Finanční limit Zboží.cz může být týdenní, měsíční, neomezený.
- Denní rozpočet u kampaně typu Zboží.cz v Skliku je pouze informační přepočet týdenního nebo měsíčního finančního limitu Provozovny na Zboží.cz. Z tohoto důvodu u kampaně nefunguje hlídání na denní bázi jako v Skliku, ale řídí se mechanismy Zboží.cz. Hodnota v Skliku má pouze pomocný účel.
- Kromě rozpočtu kampaně, v administraci Zboží.cz nadále také zůstávají:
- detailní statistiky na úrovni jednotlivých nabídek,
- volba místa odkud budete nastavovat CPC produktové inzerce,
- frekvence stahování feedu,
- nastavení ceny dopravy a výdejních míst,
- nastavení měření konverzí pro celou produktovou inzerci,
- párovací nástroj,
- správa hodnocení obchodu.