Nápověda menu

Krok 4: Vytvořte reklamní sestavu

Po založení kampaně se vytvoří i první sestava, tak jak jste si ji v předchozím kroku pojmenovali.

Nyní můžete k sestavě přidat reklamy, nebo vytvoříte sestav několik a poté hromadně nahrajete reklamy ke všem najednou. Jak na to, naleznete v nápovědě zde.

Lookalike seznamy doporučujeme mít přiřazené vždy v samostatné sestavě, oddělené od ostatních typů cílení. V případě použití s jinými cíleními, bude systém cílit na jejich průnik.

Doporučení k nastavení max. CPC/CPT

Sestava si automaticky přebírá hodnotu max. CPC/CPT z nastavení kampaně. Lze však upravit výši max. CPC/CPT i na úrovni sestavy, čímž toto nastavení dostává přednost. Dále lze hodnotu nastavit individuálně i na úrovni cílení, věku, pohlaví, zařízení, ale o tom více zde.

S vyšší max. CPC/CPT roste zásah uživatelů, tedy spíše oslovíte v požadované frekvenci zobrazení zadanou cílovou skupinu a dosáhnete svého cíle.

Dbejte na to, aby byl dostatečný poměr mezi max. CPC/CPT a nastaveným denním rozpočtem. Podívejte se, jaký poměr denní rozpočet : maximální CPT/CPC doporučujeme dodržet.

V případě Lookalike cílení doporučujeme využívat platební model CPC.

Možnosti úpravy frekvence zobrazení uživateli

Maximální frekvenci zobrazení jednomu uživateli za den či týden můžete upravovat nejen pro celou kampaň, ale i pro jednotlivé reklamní sestavy. Systém se řídí hodnotou nastavenou na nejnižší možné úrovni – pokud je frekvence zadaná u kampaně i reklamní sestavy, systém se bude řídit hodnotou zadanou u reklamní sestavy. Doporučení k nastavení frekvence zobrazení najdete v předchozí kapitole.