Krok 4: Vytvořte reklamní sestavu
Po založení kampaně se vytvoří i první sestava, tak jak jste si ji v předchozím kroku pojmenovali.
Nyní můžete k sestavě přidat reklamy, nebo vytvoříte sestav několik a poté hromadně nahrajete reklamy ke všem najednou. Jak na to, naleznete v nápovědě zde.
Lookalike seznamy doporučujeme mít přiřazené vždy v samostatné sestavě, oddělené od ostatních typů cílení. V případě použití s jinými cíleními, bude systém cílit na jejich průnik.
Doporučení k nastavení max. CPC/CPT
Sestava si automaticky přebírá hodnotu max. CPC/CPT z nastavení kampaně. Lze však upravit výši max. CPC/CPT i na úrovni sestavy, čímž toto nastavení dostává přednost. Dále lze hodnotu nastavit individuálně i na úrovni cílení, věku, pohlaví, zařízení, ale o tom více zde.
S vyšší max. CPC/CPT roste zásah uživatelů, tedy spíše oslovíte v požadované frekvenci zobrazení zadanou cílovou skupinu a dosáhnete svého cíle.
Dbejte na to, aby byl dostatečný poměr mezi max. CPC/CPT a nastaveným denním rozpočtem. Podívejte se, jaký poměr denní rozpočet : maximální CPT/CPC doporučujeme dodržet.
V případě Lookalike cílení doporučujeme využívat platební model CPC.
Možnosti úpravy frekvence zobrazení uživateli
Maximální frekvenci zobrazení jednomu uživateli za den či týden můžete upravovat nejen pro celou kampaň, ale i pro jednotlivé reklamní sestavy. Systém se řídí hodnotou nastavenou na nejnižší možné úrovni – pokud je frekvence zadaná u kampaně i reklamní sestavy, systém se bude řídit hodnotou zadanou u reklamní sestavy. Doporučení k nastavení frekvence zobrazení najdete v předchozí kapitole.