Krok 1: Založte kampaň
- V administračním rozhraní Skliku založte typ kampaně Obsahová kampaň.
- Zadejte vhodný název kampaně, abyste i při jejich větším počtu neztráceli přehled v účtu a mohli kampaně snadno filtrovat podle názvu.
- Zvolte variantu platebního modelu kampaně CPT. – Při použití CPC modelu se Interscroller pravděpodobně nebude zobrazovat nebo se bude zobrazovat nestabilně.
- Nastavte maximálně povolený denní rozpočet. Tuto hodnotu lze později v Nastavení kampaně kdykoliv upravit. – Dbejte na to, aby byl dostatečný poměr mezi CPT a nastaveným denním rozpočtem. Podívejte se, jaký poměr denní rozpočet : maximální CPT/CPC doporučujeme dodržet.
Po založení kampaně doporučujeme vrátit se do jejího Nastavení a zadat další užitečné parametry kampaně, jako jsou:
- Začátek a konec kampaně
- Frekvence zobrazení reklamy
- Volba regionu
- Cílení na zařízení
- a další