Krok 3: Vytvořte reklamní sestavu
Po nastavení kampaně založte reklamní sestavu/y.
U tohoto typu kampaně zpravidla vystačíte s jednou reklamní sestavou.
Nezapomeňte sestavu/y vhodně pojmenovat, abyste i při jejich větším počtu neztráceli v účtu přehled a mohli je snadno filtrovat podle názvu.
Zadejte CPC sestavy. Doporučujeme především zpočátku CPC nastavit obezřetně a nabídky upravovat podle dosahovaného výkonu.
Protože konverzní poměr tohoto cílení bude pravděpodobně o něco nižší než u klasického DRTG, doporučujeme pro začátek nastavit CPC o něco nižší než u stávajícího DRTG.
Myslete však na to, že s vyšší max. CPC roste zásah uživatelů – s vyšší max. CPC spíše oslovíte v požadované frekvenci zobrazení zadanou cílovou skupinu a dosáhnete svého cíle.
Dbejte na to, aby byl nastaven dostatečný poměr mezi max. CPC a denním rozpočtem kampaně.
Frekvence zobrazení uživateli
Frekvenci zobrazení reklamy jednomu uživateli za den či týden můžete upravovat nejen pro celou kampaň, ale i pro jednotlivé reklamní sestavy.
Doporučení k nastavení frekvence zobrazení najdete v kroku 2: Založte kampaň.