Produktová inzerce na Seznamu
Produktová inzerce na Seznamu zahrnuje:
- Inzerci na oblíbeném cenovém srovnávači Zboží.cz:
- ve vyhledávání (Zboží inzeráty),
- a v produktové kartě (Doporučené nabídky a Nabídky dle ceny)
- Ve vyhledávání na Seznam.cz, kde se zobrazují Zboží inzeráty (součástí je i inzerce na Sbazar.cz a Obrázky.cz),
- Dynamický retargeting,
- Dynamický banner.
Tato lekce se zaměřuje pouze na nastavení produktové inzerce na webu Zboží.cz a ve vyhledávání na Seznam.cz
Produktovou inzerci na Seznamu (ve vyhledávání na Seznam.cz i webu Zboží.cz) můžete obsloužit z jednoho místa.
Inzerce se propojila jak pro inzerenty, tak i pro uživatele ve vyhledávání na Seznam.cz – s cílem nabídnout uživateli ty nejvhodnější výsledky hledání a inzerentům přinést maximální výkon.
Pro zlepšení výkonu byly původní Produktové inzeráty Skliku na všech reklamních pozicích zcela nahrazeny Zboží inzeráty (ZI). Ty jsou schopné doručit lepší výkon a jsou nyní hlavním zdrojem produktové inzerce ve vyhledávání na Seznam.cz, Sbazaru a Seznam.cz Obrázky.
- Nabídky ve vyhledávání na Seznam.cz jsou umístěny nahoře nad nebo vedle top pozic textových inzerátů Skliku. Zboží inzeráty zobrazujeme i ve formě tzv. karuselu. Na mobilních telefonech se prozatím nabídky zobrazují pod přirozenými výsledky vyhledávání.
V dalších kapitolách vysvětlujeme, jaké jsou možnosti správy produktové inzerce, kdy se pro jakou variantu rozhodnout a samotné nastavení.
Pokud dosud nevyužíváte inzerci na Zboží.cz, zaregistrujte svůj e-shop, případně kontaktujte svého obchodního zástupce nebo konzultanta. Jména a kontakty najdete v Klientské zóně.
Svůj e-shop můžete registrovat 3 způsoby. Buď v patičce na stránce www.zbozi.cz, ve vaší klientské zóně nebo v administraci vašeho e-shopového řešení.
Před začátkem inzerce na Zboží.cz se ujistěte, zda se nechystáte propagovat nepovolený či pravidly omezený obsah.
Bez inzerce na Zboží.cz není možné zobrazovat vaši reklamu ve vyhledávání na Seznamu v podobě Zboží inzerátů.
FAQ
Jak změny v produktové inzerci na Seznamu ovlivní můj Dynamický retargeting a Dynamické bannery?
Proběhlé změny na Dynamický retargeting a Dynamické bannery nemají žádný vliv. V tomto směru se nic nemění.
Můžu pracovat s vylučujícími klíčovými slovy?
V kampani typu Zboží.cz nejsou k dispozici přehledy vyhledávacích dotazů a nelze používat vylučující slova.
Nejsem typický eshop, inzeroval jsem přes Produktové inzeráty, ale na Zboží.cz jsem měl inzerci zakázanou. Přijdu nyní o Produktové inzeráty?
Důležité je, zda plníte podmínky pro inzerci na Zboží.cz. Pokud ano, obraťte se na svého obchodního zástupce nebo konzultanta, kteří vám pomohou inzerci rozjet. Jména a kontakty najdete v Klientské zóně.
Můžu Zboží inzeráty zcela vypnout?
Produktovou inzerci ve vyhledávání na Seznam.cz nelze zcela vypnout (např. nastavením úpravy nabídky na -100 %), vždy se vydává minimálně za ceníkovou cenu za proklik.