Doporučení ke kampani DRTG návštěvníků Seznamu
- Vylučte RTG seznam návštěvníků webu. Nebude tak docházet k překryvu s publikem např. stávajícího RTG a DRTG.
- Pracujte s délkou členství DRTG seznamu. Podle toho, jak přesné chcete akviziční cílení mít. Doporučujeme spíše kratší období na 2 nebo 3 dny, avšak záleží na charakteru nabízeného zboží a vlastní zkušenosti.
- Adekvátně nastavte výši max. CPC. Doporučujeme pro začátek nastavit CPC o něco nižší než u stávajícího DRTG. Myslete však na to, že s vyšší max. CPC roste zásah uživatelů.
- Dbejte na to, aby byl nastaven dostatečný poměr mezi max. CPC a denním rozpočtem kampaně.
- Pracujte s Frekvencí zobrazení. Optimálně 4 až 5 zobrazení za den.
- Nastavte alespoň 2 Šablony a testuje jejich výkon.
- DRTG návštěvníků Seznamu vyhodnocujte za pomoci vhodných metrik. Berte v potaz, že se jedná spíše o akviziční formát a je vhodné jej vyhodnocovat i se zohledněním asistovaných konverzí (např. v Google Analytics). Běžné konverze v Skliku jsou započtené pouze poslednímu zdroji a u DRTG návštěvníků Seznamu tedy bude chybět větší část než u běžného DRTG.