Krok 5: Přiřaďte k reklamní sestavě Lookalike seznam
Pokud jste již vytvořili Lookalike seznam a zároveň máte připravenou strukturu kampaně s příslušnými sestavami a reklamami, můžete nyní přistoupit k přiřazení Lookalike seznamů k reklamním sestavám.
Tento krok snadno provedete po prokliku do příslušné reklamní sestavy v záložce Retargeting.

Možnosti zadání max. CPC/CPT na úrovni LAL seznamu
V záložce Retargeting můžete u jednotlivých seznamů (tedy včetně těch Lookalike) nastavovat a měnit jejich maximální cenu za proklik (případně cenu za tisíc zobrazení). Pokud budete v jedné sestavě využívat více různých LAL seznamů, můžete každému nastavit odlišnou cenu.
Pokud je CPC/CPT zadaná pro reklamní sestavu i pro LAL seznam, systém se řídí hodnotou zadanou na nižší úrovni, tedy u LAL seznamu.
Vyloučení RTG seznamů / kombinací
Seznamy a kombinace lze v Skliku také vylučovat. Je vhodné vyloučit zejména ty uživatele, kteří již v minulosti nakoupili, případně také dřívější návštěvníky webu. To především z toho důvodu, že chceme oslovit nové uživatele, kteří web ještě neznají.
Není naopak nutné vylučovat zdrojové RTG publikum. Tito uživatelé jsou z výsledného Lookalike seznamu vyloučeni automaticky.
Pokud budete testovat více typů zásahů najednou, je třeba je mezi sebou navzájem vyloučit. Široký zásah totiž obsahuje Optimální zásah a ten v sobě zase obsahuje zásah Přesný.
Seznamy/kombinace můžete vyloučit na úrovni reklamních sestav i celých kampaní.
Vyloučení RTG seznamů/kombinací se stejně jako jejich vkládání provádí v záložce Retargeting. Názornou ukázku najdete v naší Nápovědě.