Obsahová síť
Prostřednictvím Obsahové sítě Skliku (OS) zasáhnete přes 95 % všech uživatelů českého internetu.
Reklamou v Obsahové síti oslovujete uživatele, kteří konzumují obsah na českých webech (například si čtou články). I když právě aktivně nevyhledávají žádné produkty nebo služby, zobrazujete jim svou reklamu, kterou můžete navíc efektivně zacílit.
O uživateli totiž například víte, že se:
- Pohybuje na tématicky vhodně zacílených webech – provozujete například e-shop s dětskými hračkami a web, na kterém se uživatel pohybuje, je o výchově dětí.
- V nedávné době zajímal o nákup produktu/služby, který korepsonduje s vaší nabídkou – například jste cestovní kancelář a reklamu chcete zobrazovat uživatelům, kteří se v nedávné době zajímali o koupi zájezdu.
- Jedná o uživatele s vhodným zájmem – nabízíte dluhopisy a reklamu zobrazujete uživatelům, kteří se dlouhodobě zajímají o ekonomické rubriky a články věnované finančním produktům.
Primárním cílem kampaní v Obsahové síti (obsahových kampaní) není okamžitý prodej, ale získání – akvizice nových uživatelů, potenciálních zákazníků.
Specifickým druhem obsahových kampaní jsou brandové kampaně. Brandové kampaně dostávají značku do povědomí uživatelů, zvyšují její důvěryhodnost a sílu.
Obsahové kampaně jsou proto důležitou součástí celého nákupního procesu.
V Obsahové síti:
- Uživatele přirozenou formou seznamujete se svou značkou.
- Šíříte povědomí o vámi nabízeném produktu/službě/probíhající akci.
- Vyvoláváte poptávku.
V Obsahové síti můžete pro dosažení svých cílů využívat mnoho formátů reklamy a typů cílení. Věnujeme se jim v dalších kapitolách.
Postup založení těchto obsahových kampaní popisujeme podrobně v samostatných kapitolách:
Se základy Sklik Obsahové sítě se můžete seznámit také prostřednictvím tohoto videa: