Testování inzerátů
V jedné reklamní sestavě mějte nasazeno vždy více textových inzerátů. Ideálně dva až tři – podle návštěvnosti vašeho webu. Myslete na to, že více než tři inzeráty se nemusí při nižší hledanosti prostřídat a vy tak nezískáte dostatek dat o jejich opravdovém výkonu.
V Nastavení kampaně doporučujeme nastavit střídání inzerátů Optimalizovaně dle CTR nebo, pokud měříte konverze, podle CPA (ceny za jednu konverzi) či PNO (podílu inzertních nákladů na obratu). Systém pak bude sám inzeráty testovat a ve výdeji upřednostní ty, kde je vyšší CTR, nižší CPA nebo nižší PNO.
Nejméně efektivní inzerát/inzeráty (nízká míra prokliku nebo nízký konverzní poměr) po dostatečně dlouhém testovacím období zastavte a nahraďte novými.
Rozhodujte se vždy až na základě dostatečného množství relevantních dat.