Nápověda menu

Rozšíření inzerátu

Atraktivitu inzerátu doporučujeme zvýšit prostřednictvím Rozšíření inzerátu, za které neplatíte nic navíc. Proklik na Rozšíření inzerátu tedy stojí stejně jako standardní kliknutí na inzerát.

Pro rychlou a názornou orientaci v možnostech rozšíření textových inzerátů ve Vyhledávací síti se podívejte na naše video:

TIP: Všechna rozšíření pro vyhledávací kampaně je možné nastavit na jednom místě v knihovně účtu!  Zadaná rozšíření se aplikují napříč všemi kampaněmi, ve kterých nejsou rozšíření specifikována jinak.

Sklik Odkazy (Sitelinky)

Mezi důležitá rozšíření inzerátu se řadí Sklik Odkazy. Potřebné informace k Odkazům najdete v naší Nápovědě.

Sklik Odkazy inzerát ve vyhledávání opticky zvětší a navyšují tak míru prokliku. Navíc můžou zkrátit cestu uživatele k cíli jeho hledání.

Odkazy můžete nastavit u kampaní (vztahují se pak ke všem jejím sestavám) i přímo u jednotlivých reklamních sestav.

Odkazy zadané pro reklamní sestavu se zobrazují přednostně před Odkazy zadanými pro kampaň.

  • Doporučujeme nasazovat vždy 6 až 8 Odkazů.
  • Při tvorbě Sklik Odkazů se snažte především o to, aby byly pro uživatele užitečné, zajímavé a co nejvíce relevantní k zadanému vyhledávacímu dotazu.
  • Každý Sklik Odkaz musí mít svou vlastní, unikátní URL adresu.

Odkazy typicky obsahují:

  • Podkategorie k hledanému klíčovému slovu (například pro klíčová slova v reklamní sestavě Společenské hry jsou to: Deskové hry, Pexesa, Hrací karty, Hlavolamy a podobně)
  • Základní nabízené kategorie zboží (pro e-shop s hračkami například: Hračky pro holky, Hračky pro kluky, Hračky pro nejmenší, Společenské hry, …)
  • Odkaz na slevy/akce (pozor, hlídejte jejich aktuálnost)

Popisky

Dalším neméně důležitým rozšířením inzerátu jsou Popisky. Jedná se o krátká textová sdělení, která se zobrazují pod inzeráty umístěnými na top pozicích. Mohou se zobrazit současně s Sklik Odkazy. A stejně jako Sklik Odkazy je můžete zadat pro celou kampaň i pro jednotlivé reklamní sestavy.

V Popiscích doporučujeme zdůraznit konkurenční výhody, benefity jako jsou doprava zdarma, probíhající akce a slevy. Jejich úkolem je přesvědčit uživatele k prokliku právě vašeho inzerátu. Popisky zadejte alespoň 4.

  • Popisky nastavené na úrovni sestavy mají přednost před Popisky nastavenými na úrovni kampaně.
  • Pokud zadáte na úroveň kampaně pouze Popisky a v sestavě této kampaně budou zadané jen Odkazy, budou se u inzerátu vydávat pouze Odkazy (zadané na nižší úrovni – u sestavy).
  • Pokud naopak zadáte na úrovni kampaně pouze Odkazy a v sestavě této kampaně budou zadané jen Popisky, budou se vydávat pouze Popisky (zadané na nižší úrovni – u sestavy).

Více o Popiscích a jejich zadání, najdete v Nápovědě.

Rozšíření o adresu

Rozšíření o adresu využívejte zejména u regionálně zacílených kampaní, kdy chcete uživatele upozornit na to, že se vaše firma či pobočka nachází v daném regionu. To může ovlivnit rozhodnutí uživatele a zvýšit míru prokliku.

Click2Call

Click2Call je užitečná funkce, která zobrazuje u inzerátů na mobilních telefonech tlačítko přímého volání na telefonní číslo, které uložíte v Nastavení kampaně. Podrobnější informace si nastudujte v Nápovědě.