Rozšíření inzerátu
Atraktivitu inzerátu doporučujeme zvýšit prostřednictvím Rozšíření inzerátu, za které neplatíte nic navíc. Proklik na Rozšíření inzerátu tedy stojí stejně jako standardní kliknutí na inzerát.
Pro rychlou a názornou orientaci v možnostech rozšíření textových inzerátů ve Vyhledávací síti se podívejte na naše video:
TIP: Všechna rozšíření pro vyhledávací kampaně je možné nastavit na jednom místě v knihovně účtu! Zadaná rozšíření se aplikují napříč všemi kampaněmi, ve kterých nejsou rozšíření specifikována jinak.
Sklik Odkazy (Sitelinky)
Mezi důležitá rozšíření inzerátu se řadí Sklik Odkazy. Potřebné informace k Odkazům najdete v naší Nápovědě.
Sklik Odkazy inzerát ve vyhledávání opticky zvětší a navyšují tak míru prokliku. Navíc můžou zkrátit cestu uživatele k cíli jeho hledání.
Odkazy můžete nastavit u kampaní (vztahují se pak ke všem jejím sestavám) i přímo u jednotlivých reklamních sestav.
Odkazy zadané pro reklamní sestavu se zobrazují přednostně před Odkazy zadanými pro kampaň.
- Doporučujeme nasazovat vždy 6 až 8 Odkazů.
- Při tvorbě Sklik Odkazů se snažte především o to, aby byly pro uživatele užitečné, zajímavé a co nejvíce relevantní k zadanému vyhledávacímu dotazu.
- Každý Sklik Odkaz musí mít svou vlastní, unikátní URL adresu.
Odkazy typicky obsahují:
- Podkategorie k hledanému klíčovému slovu (například pro klíčová slova v reklamní sestavě Společenské hry jsou to: Deskové hry, Pexesa, Hrací karty, Hlavolamy a podobně)
- Základní nabízené kategorie zboží (pro e-shop s hračkami například: Hračky pro holky, Hračky pro kluky, Hračky pro nejmenší, Společenské hry, …)
- Odkaz na slevy/akce (pozor, hlídejte jejich aktuálnost)
Popisky
Dalším neméně důležitým rozšířením inzerátu jsou Popisky. Jedná se o krátká textová sdělení, která se zobrazují pod inzeráty umístěnými na top pozicích. Mohou se zobrazit současně s Sklik Odkazy. A stejně jako Sklik Odkazy je můžete zadat pro celou kampaň i pro jednotlivé reklamní sestavy.
V Popiscích doporučujeme zdůraznit konkurenční výhody, benefity jako jsou doprava zdarma, probíhající akce a slevy. Jejich úkolem je přesvědčit uživatele k prokliku právě vašeho inzerátu. Popisky zadejte alespoň 4.
- Popisky nastavené na úrovni sestavy mají přednost před Popisky nastavenými na úrovni kampaně.
- Pokud zadáte na úroveň kampaně pouze Popisky a v sestavě této kampaně budou zadané jen Odkazy, budou se u inzerátu vydávat pouze Odkazy (zadané na nižší úrovni – u sestavy).
- Pokud naopak zadáte na úrovni kampaně pouze Odkazy a v sestavě této kampaně budou zadané jen Popisky, budou se vydávat pouze Popisky (zadané na nižší úrovni – u sestavy).
Více o Popiscích a jejich zadání, najdete v Nápovědě.
Rozšíření o adresu
Rozšíření o adresu využívejte zejména u regionálně zacílených kampaní, kdy chcete uživatele upozornit na to, že se vaše firma či pobočka nachází v daném regionu. To může ovlivnit rozhodnutí uživatele a zvýšit míru prokliku.
Click2Call
Click2Call je užitečná funkce, která zobrazuje u inzerátů na mobilních telefonech tlačítko přímého volání na telefonní číslo, které uložíte v Nastavení kampaně. Podrobnější informace si nastudujte v Nápovědě.