Možnost zadání CPC klíčového slova
Maximální cenu za proklik můžete nastavit na úrovni:
- celé reklamní sestavy – zadaná max. CPC se pak vztahuje na všechna klíčová slova obsažená v sestavě
- jednotlivých klíčových slov
Pokud zadáte CPC na úrovni klíčového slova, má tato CPC přednost před CPC zadaným k reklamní sestavě.
TIP: Pokud chcete vrátit nastavování CPC na úrovni sestavy, klikněte na úrovni klíčových slov na editaci a vymažte nastavené CPC. Po uložení bude brát systém opět maximální CPC ze sestavy.
V praxi doporučujeme zadávat CPC na úrovni klíčových slov jen ve výjimečných případech.
Práce se CPC zadanými na úrovni klíčových slov je v rozsahu celého účtu prakticky neudržitelná. Je mnohem složitější, časově náročnější a pokud CPC pravidelně neupravujete na základě dosahovaných výsledků, napáchá více škody než užitku.