Krok 2: Založte reklamní sestavu
Po nastavení kampaně založte první reklamní sestavu.
- Po nastavení kampaně založte první reklamní sestavu.
- Zadejte název reklamní sestavy – sestavy vhodně pojmenujte, abyste i při jejich větším počtu neztráceli přehled a mohli je filtrovat podle názvu.
- Zadejte max. CPC reklamní sestavy – V nastavení sestavy zadáváte kromě jejího názvu také maximální cenu za proklik (max. CPC).
Jakou výši max. CPC zadat?
Ceny za proklik reklamních sestav nastavujete podle klíčových slov, které v nich budou obsažené.
Přehled o tom, kde zhruba se pohybují ceny za proklik konkrétních klíčových slov, získáte v Nástroji pro návrh klíčových slov. Tento nástroj najdete v rozhraní Skliku v záložce Nástroje. Najdete tu nejen informaci o přibližných cenách za proklik, ale také například o míře konkurence klíčového slova a jeho hledanosti. V nástroji Návrh klíčových slov můžete zároveň vybraná klíčová slova ihned vložit do vámi vybrané sestavy.
TIP: Pro konkurenceschopnost vynásobte CPC z návrhu klíčových slov x 2.