Struktura vyhledávací kampaně
Na začátku vaší práce s vyhledávacími kampaněmi vyberte vhodná klíčová slova.
Pro správné fungování vyhledávacích kampaní je důležitá jejich struktura, kterou rozumíme rozdělení klíčových slov do kampaní a sestav v rámci Sklik účtu. Členění klíčových slov do reklamních sestav a kampaní doporučujeme nepodcenit a věnovat mu dostatek času.
TIP: Díky vhodné struktuře získáte jednodušší optimalizaci, přehlednost, inzeráty na míru konkrétním klíčovým slovům. Můžete tím i zlepšit relevanci sestav nebo pozici inzerátů.
Nedoporučujeme zadávat stejná klíčová slova do více sestav. Reklama se zobrazí na úspěšnější z nich, případně bude obě klíčová slova náhodně střídat. Dochází tak ke zkreslení a znepřehlednění statistik.
Pro základní orientaci doporučujeme přečíst si, z čeho se skládá vyhledávací kampaň a jaká je její struktura.