Doporučené postupy pro zadávání reklam do kampaně s vlastními seznamy zákazníků
Dobře si rozmyslete, jaká strategie segmentování je pro váš business vhodná a vše si naplánujte.
Pokud je to v souladu s vaší strategií, zvažte vyloučení retargetingového seznamu uživatelů, kteří u vás již nakoupili.
Díky tomu nebudete reklamou zbytečně oslovovat uživatele, kteří již kýženou akci dokončili. Nastavení je snadné.
Testujte různé reklamní formáty.
Jednotlivé formáty reklamy rozdělte do samostatných reklamních sestav nebo kampaní.
Každý formát reklamy vyžaduje jinou max. CPC/CPT a často také frekvenci zobrazení reklamy. Snáze se vám budou kontrolovat výsledky a následné optimalizační kroky budou přesnější.
Tvořte reklamy na míru zvolenému seznamu zákazníků.
Jen přesně zacílená a dostatečně relevantní reklama zaujme uživatele a dosáhne dobrého CTR.