Využití RTG při kombinování cílení v Obsahové síti
Retargeting můžete kombinovat s dalším cílením do Obsahové sítě. Přečtěte si, jak kombinace cílení v OS funguje.
Ukázka nejčastěji používaných kombinací cílení v Obsahové síti Skliku, ve kterých figuruje RTG:
Umístění + Retargeting – reklama se bude zobrazovat pouze zvolenému retargetingovému publiku na vámi zadaném webu/webech Partnerské sítě Skliku.
Témata + Retargeting – reklama se bude zobrazovat pouze zvolenému retargetingovému publiku na webech se zadaným tématem/tématy.
Zájmy + Retargeting– reklama se bude zobrazovat pouze zadanému retargetingovému publiku uživatelů, kteří se dlouhodobě zajímají o zvolené téma.
Vždy si pohlídejte, aby zadané cílení nebylo příliš úzké a vaše reklama se tak mohla zobrazovat dostatečně velkému publiku uživatelů.
Kombinace cílení Retargeting + Zájmy o koupi nefunguje omezujícím způsobem, naopak cílení rozšiřuje.