Krok 4: Vytvořte reklamní sestavu
- Po nastavení kampaně založte reklamní sestavu/y. – Nezapomeňte sestavy správně pojmenovat, abyste i při jejich větším počtu neztráceli přehled a mohli je snadno filtrovat podle názvu.
- Zadejte max. CPC/CPT sestavy. – V nastavení sestavy zadejte maximální cenu za proklik / cenu za tisíc zobrazení podle toho, jaký platební model jste zvolili v nastavení kampaně. Pro Retargeting doporučujeme většinou využít platební model CPC.
Doporučení k nastavení max. CPC/CPT
S vyšší max. CPC/CPT roste zásah uživatelů – s vyšší max. CPC/CPT spíše oslovíte v požadované frekvenci zobrazení zadanou cílovou skupinu a dosáhnete svého cíle.
Dbejte na to, aby byl dostatečný poměr mezi max. CPC/CPT a nastaveným denním rozpočtem. Podívejte se, jaký poměr denní rozpočet : maximální CPT/CPC doporučujeme dodržet.
Možnosti úpravy frekvence zobrazení uživateli
Frekvenci zobrazení reklamy jednomu uživateli za den či týden můžete upravovat nejen pro celou kampaň, ale i pro jednotlivé reklamní sestavy. Systém se řídí hodnotou nastavenou na nejnižší možné úrovni – pokud je frekvence zadaná u kampaně i reklamní sestavy, systém se bude řídit hodnotou zadanou u reklamní sestavy.
Doporučení k nastavení frekvence zobrazení najdete v předchozí podkapitole.