Nápověda menu

Krok 3: Založte kampaň

Doporučení k nastavení denního rozpočtu kampaně

Dbejte na to, aby byl dostatečný poměr mezi max. CPC/CPT a nastaveným denním rozpočtem. Pokud se vám kampaně vyplácí, měl by být denní rozpočet nastavený alespoň o 20 % výše, než je průměrná denní investice, aby nedošlo k omezení kampaní v případě zvýšené poptávky (například v sezóně).

Podívejte se, jaký poměr denní rozpočet : maximální CPT/CPC doporučujeme dodržet.

Doporučení k nastavení Frekvence zobrazení reklamy

U RTG kampaní doporučujeme pracovat především s Frekvencí zobrazení reklamy, kde nastavujete maximální počet zobrazení reklamy jednomu uživateli za den či týden. Obecně platí, že čím vizibilnější formát reklamy, tím nižší frekvenci zobrazení můžete nastavit.

Podívejte se, jakou frekvenci zobrazení doporučujeme nastavit pro jednotlivé typy cílení a formáty reklamy.