Doporučení k nastavení Trvání členství v seznamu
Při vytváření RTG seznamů zadáváte mimo jiné tzv. Trvání členství. To znamená, jak dlouho bude uživatel od návštěvy určité URL v seznamu zahrnut.
Hodnota Trvání členství může být v rozmezí 1 – 540 dnů, defaultně je nastaveno 30 dnů.
Pokud nastavíte příliš nízký počet dní, nevyužijete plný potenciál RTG seznamu.
Pokud nastavíte příliš vysoký počet dní, může vaše reklama uživatele obtěžovat a opět tak snížíte efektivitu vaší reklamy.
Délka Trvání členství se odvíjí od toho, k jakému účelu chcete retargeting využít. Nejčastěji se jedná o:
- Dokončení nákupu
V takovém případě je ideální řídit se kapitolou Dělení RTG seznamů na kratší časové úseky a delší časové období rozdělit do více kratších časových úseků.
Pro určení vhodných časových rozpětí je ideální čerpat z dat analytických nástrojů (např. Google Analytics), ve kterých je možné zjistit, po jak dlouhé době uživatelé nejčastěji nakupují.
- Opakovaný nákup
Pokud nabízíte produkty, které uživatelé nakupují pravidelně (spotřební zboží typu krmiva, kontaktní čočky atd.), můžete Retargeting využít k přesvědčení uživatele, aby opětovně nakoupil právě u vás.
Délka členství se v tomto případě odvíjí od toho, po jak dlouhé době uživatel potřebuje koupit další balení produktu. Ideální je začít oslovovat uživatele chvíli předtím, než dříve zakoupený produkt vypotřebují.