Nápověda menu

Krok 2: Vytvořte RTG seznamy a/nebo RTG kombinace

Funkci Sklik Retargeting naleznete v administračním rozhraní Skliku v záložce NástrojeRetargeting.

  • Seznam vytvoříte kliknutím na tlačítko „Vytvořit seznam“.
  • Zvolte si název retargetingového seznamu.
  • Trvání členství – zde určíte, jak dlouho bude uživatel od návštěvy určité URL v seznamu zahrnut. S každou novou návštěvou uživatele, která odpovídá definici seznamu / kombinace se jeho členství v seznamu obnovuje. Délka členství může být v rozsahu 1 – 540 dní. Základní doporučená hodnota je 30 dní. Pokud chcete cílit déle, zvažte velmi pečlivě, zda tím uživatele nebudete zbytečně obtěžovat a nesnížíte tak efektivitu svojí reklamy.
  • Počáteční velikost retargetingového seznamu – zvolte si, zda chcete začít s prázdným seznamem, nebo zda chcete zahrnout i minulé návštěvníky. V prvním případě budete cílit na uživatele, kteří přišli na vybraná URL až po vytvoření seznamu. Při zahrnutí minulých návštěvníků pak budete cílit i na uživatele, kteří stránky navštívili před vytvořením seznamu a to zpětně dle trvání členství, které jste nastavili v předchozím kroku (podmínkou je, že v daném období musel být na stránkách již umístěn retargetingový kód).
  • Zahrnout návštěvníky na všech URL s kódem – tato volba slouží k vytvoření seznamu, který obsáhne všechna URL Vašeho webu bez toho, abyste museli jednotlivé URL vypisovat podmínkami.

V dalších třech podkapitolách popisujeme, jakým způsobem můžete RTG seznamy definovat.

Postup s praktickou ukázkou, jak RTG seznamy a kombinace vytvořit, najdete v Sklik Nápovědě.