Nápověda menu

Váš DRTG produktů se nezobrazuje

Pokud se váš Dynamický retargeting nezobrazuje, nejprve zkontrolujte, zda se do DRTG seznamu načítají cookies uživatelů (záložka NástrojeRetargeting – zkontrolujte Počet uživatelů u seznamu DRTG – Návštěvníci produktů).

Počty uživatelů v DRTG seznamu se nenačítají?

  • Je alespoň jeden DRTG seznam (návštěvníci produktů nebo návštěvníci kategorií) pro danou Provozovnu přiřazený sestavě v DRTG kampani? Teprve v tu chvíli se začnou cookies do DRTG seznamu načítat.
  • Je na všech žádoucích stránkách webu (správně) nasazený (správný) RTG kód?
  • Shodují se URL v XML feedu s URL webu? Musí se jednat o absolutní shodu (včetně použití velkých a malých písmen, http a https a dalších). Pokud jsou URL rozdílné (například z důvodu automatického přesměrování), Sklik nedokáže uživatele k produktu přiřadit a seznam pro Dynamický retargeting zůstává prázdný.

    Pro vyřešení tohoto problému využijte jednu z následujících možností:
    Upravte URL v XML feedu tak, aby odpovídala URL webu.
    Využijte párování přes ITEM_ID pomocí pokročilého nastavení retargetingového kódu, kdy se bude do retargetingového kódu propisovat parametr ITEM_ID z XML feedu.
  • Pokud používáte URL, kde se identifikátor nabídky nachází za znaky “?” nebo “#”, je nutné využít párování přes ITEM_ID pomocí pokročilého nastavení retargetingového kódu. Poté se do retargetingového kódu bude propisovat parametr ITEM_ID z XML feedu.

Počet uživatelů v DRTG seznamu se načítá a přesto se inzerce nezobrazuje?

  • Zboží.cz chybí logo, Dynamický retargeting se nebude zobrazovat. – Pokud máte ve službě Firmy.cz několik Provozoven, vždy zkontrolujte, zda je logo nastavené u správné Provozovny.
  • Zkontrolujte, zda vyloučený RTG seznam/kombinace cílení nebrání výdeji reklamy.
  • Je vaše inzerce povolená?
  • Je nastavená dostatečná cena za proklik (či cena za tisíc zobrazení reklamy)? Například max. CPC nastavená na 3 Kč je již relativně dost nízká a vaše reklama získá málo zobrazení. Pokud si nejste jisti, otestujte navýšení CPC a sledujte, jak se v důsledku toho mění počet zobrazení.