Krok 6: Přiřaďte reklamní sestavě DRTG seznam
Reklamní sestavě přiřaďte automaticky vytvořený retargetingový seznam pro DRTG (DRTG – Návštěvníci produktů). Přiřazení provedete po prokliku do příslušné sestavy v záložce Retargeting.
Možnosti zadání CPC pro zvolené DRTG seznamy
V záložce Retargeting můžete u jednotlivých seznamů měnit jejich cenu za proklik.
Pokud je CPC zadaná pro DRTG seznam, systém se bude řídit touto CPC – CPC zadaná u DRTG seznamu je nadřazená CPC zadané u reklamní sestavy.
Vyloučení uživatelů, kteří již nakoupili
V záložce Retargeting doporučujeme pro zvýšení efektivity DRTG kampaní pracovat s vyloučením RTG seznamu uživatelů, kteří již nakoupili.
Reklama se díky tomu bude zobrazovat jen uživatelům, kteří ještě nedokončili nákup – nebude obtěžovat uživatele, kteří již nakoupili.
RTG seznam uživatelů, kteří nakoupili, můžete vyloučit pro jednotlivé reklamní sestavy nebo pro celou kampaň (pak se vyloučení vztahuje ke všem reklamním sestavám, které se v ní nachází).
Vyloučení RTG seznamu pro sestavu provedete v záložce Retargeting po prokliku do sestavy.
Vyloučení RTG seznamu pro celou kampaň provedete v záložce Retargeting po prokliku do kampaně.