Krok 4: Založte kampaň
Strukturu DRTG kampaní a reklamních sestav v ní je dobré připravit si předem. Základní možnosti si nastudujte v kapitole Struktura DRTG kampaně.
- V administračním rozhraní Skliku založte Produktovou kampaň a zvolte Dynamický retargeting.
- Zadejte vhodný název kampaně, abyste i při jejich větším počtu neztráceli ve vašem účtu přehled a mohli je v případě potřeby snadno filtrovat podle názvu.
- Zvolte vhodnou variantu platebního modelu kampaně. U DRTG kampaně doporučujeme zvolit platební model CPC.
- Nastavte maximálně povolený denní rozpočet. Tuto hodnotu lze později v Nastavení kampaně kdykoliv upravit.
- Po založení kampaně se můžete vrátit do jejího Nastavení a zadat další parametry kampaně.
Doporučení k nastavení denního rozpočtu kampaně
Dbejte na to, aby byl dostatečný poměr mezi max. CPC/CPT a nastaveným denním rozpočtem. Podívejte se, jaký poměr denní rozpočet : maximální CPC/CPT doporučujeme dodržet.
Pokud se vám kampaně vyplácí, měl by být denní rozpočet nastavený alespoň o 20 % výše, než je průměrná denní investice, aby nedošlo k omezení kampaní v případě zvýšené poptávky (například v sezóně).
Doporučení k nastavení Frekvence zobrazení reklamy
U DRTG kampaní můžete pracovat s Frekvencí zobrazení reklamy, která určuje maximální počet zobrazení reklamy jednomu uživateli za den, případně týden. Přednastavená hodnota je 10 zobrazení/den a je možné ji libovolně měnit.
Frekvence zobrazení nastavená na úrovni kampaně se vztahuje ke každé reklamní sestavě v ní zvlášť – pokud jsou v kampani 3 reklamní sestavy a kampani nastavíte 10 zobrazení denně, reklama se může zobrazit jednomu uživateli až 30x.
Pokud se rozhodnete omezit počet zobrazení v rámci týdenního okna, je třeba si funkci v Nastavení kampaně přepnout z denní na týdenní.
Doporučená Frekvence zobrazení pro DRTG je 5 zobrazení na den, respektive 20 – 30 zobrazení na týden.
Frekvenci zobrazení můžete nastavit také na úrovni reklamních sestav. Systém se řídí hodnotou nastavenou na nejnižší možné úrovni – pokud je frekvence zobrazení zadaná u kampaně i reklamní sestavy, systém se bude řídit hodnotou zadanou u reklamní sestavy.