Krok 6: Přiřaďte reklamní sestavě DRTG seznam
Reklamní sestavě přiřaďte automaticky vytvořený retargetingový seznam pro DRTG (DRTG – Návštěvníci kategorií). Přiřazení provedete po prokliku do příslušné sestavy v záložce Retargeting.
Možnosti zadání CPC pro zvolené DRTG seznamy
V záložce Retargeting můžete kromě vkládání jednotlivých seznamů měnit jejich cenu za proklik.
Pokud je CPC zadaná pro DRTG seznam, systém se bude řídit touto CPC – CPC zadaná u DRTG seznamu je nadřazená CPC zadané u reklamní sestavy.
Vyloučení uživatelů, kteří již nakoupili
V záložce Retargeting doporučujeme pro zvýšení efektivity DRTG kampaní pracovat s vyloučením RTG seznamu uživatelů, kteří již nakoupili.
Reklama se díky tomu bude zobrazovat jen uživatelům, kteří ještě nedokončili nákup – nebude obtěžovat uživatele, kteří již nakoupili.
RTG seznam vyloučený na úrovni kampaně se vztahuje pro všechny reklamní sestavy, které se v ní nachází.
Vyloučení RTG seznamu pro sestavu provedete v záložce Retargeting po prokliku do sestavy.
Vyloučení RTG seznamu pro kampaň provedete v záložce Retargeting po prokliku do kampaně.