Krok 7: Vytvořte reklamní sestavu
- Po nastavení kampaně založte reklamní sestavu/y. – Nezapomeňte sestavy vhodně pojmenovat, abyste i při jejich větším počtu neztráceli v účtu přehled a mohli je snadno filtrovat podle názvu.
Reklamní sestavy musí odpovídat jednotlivým retargetingovým seznamům – co reklamní sestava, to RTG seznam vytvořený pro příslušnou kategorii/podkategorii webu, pro kterou chcete DRTG vytvořit - Zadejte CPC sestavy. – S vyšší max. CPC roste zásah uživatelů – s vyšší max. CPC spíše oslovíte v požadované frekvenci zobrazení zadanou cílovou skupinu a dosáhnete svého cíle.
Dbejte na to, aby byl nastaven dostatečný poměr mezi max. CPC a denním rozpočtem kampaně.
Frekvence zobrazení uživateli
Frekvenci zobrazení reklamy jednomu uživateli za den či týden můžete upravovat nejen pro celou kampaň, ale i pro jednotlivé reklamní sestavy. Pokud je nastavená Frekvence zobrazení u kampaně i u reklamní sestavy, systém se bude řídit hodnotou nastavenou na nižší úrovni – to je hodnotou u reklamní sestavy.
U Dynamického retargetingu doporučujeme nastavit 5 zobrazení/den, respektive 20 až 30 zobrazení/týden.