Dynamický banner jako Dynamický retargeting na kategorie verze 2.0
Tento způsob vychází z propojení Dynamického banneru a Retargetingu. Pokud nastavíte Dynamický banner s retargetingovým cílením na konkrétní kategorii webu a zároveň nastavíte Produktovou skupinu odpovídající retargetingovému seznamu, získáte Dynamický retargeting na kategorie 2.0.
Velkou výhodou je, že už nemusíte upravovat nasazený retargetingový kód. Vystačíte si s tím základním.
Je vhodný pro:
- E-shopy, které mají nízký počet kategorií nebo chtějí vytvářet DRTG jen pro několik málo vybraných kategorií.
- E-shopy, které nemůžou upravit retargetingový kód.
Ukázka
E-shop prodávající dětské hračky chce nastavit Dynamický retargeting verze 2.0 pro 8 vybraných kategorií webu se zajímavou marží:
Dětské zboží | Hračky | Autodráhy
Dětské zboží | Hračky | Dřevěné hračky
Dětské zboží | Hračky | Autíčka a jiné modely
Dětské zboží | Hračky | Vláčky a vláčkodráhy
Dětské zboží | Hračky | Hry na zahradu
Dětské zboží | Hračky | Plyšové hračky
Dětské zboží | Hračky | Stavebnice | Stavebnice LEGO
Dětské zboží | Hračky | Kreativní a výukové hračky | Puzzle a příslušenství | Puzzle
Postup:
- Pro tyto kategorie vytvoří 8 RTG seznamů.
- Vytvoří Produktovou kampaň pro Dynamický banner a v ní založí 8 reklamních sestav.
- Každé reklamní sestavě, kterou vhodně pojmenuje, přiřadí odpovídající RTG seznam.
- V každé reklamní sestavě zadá odpovídající Produktovou skupinu (Filtr inventáře).
- V každé reklamní sestavě zadá stejnou Šablonu Dynamického banneru.
Například vznikne reklamní sestava Autodráhy 7 d s přiřazenou šablonou Dynamického banneru. V ní bude přiřazený RTG seznam Autodráhy 7 d a zadaná Produktová skupina (Filtr inventáře) Dětské zboží | Hračky | Autodráhy.
Tím docílí toho, že návštěvníkům kategorie Autodráhy bude zobrazovat Dynamický banner s produkty z kategorie Autodráhy v jeho XML feedu.